Zokie of Planet Ruby
När den knäppa vloggaren Ruby får veta att hennes enda följare är Zokie Sparkleby från planeten Pudge utvecklar sig snabbt en vänskap. Vännerna filmar olika äventyr varje dag där Ruby lär Zokie om jorden och Ruby lär sig att kontrollera sin magi.
Mer än en smörgås; Duvornas fiende nummer 1
Zokie utvecklar sina icke-smörgåsrelaterade kompetenser; Ruby, Zokie och Earl möter duvmaffian.
När Zokie skickar glittrande magi i Rubys hår fastnar de i en hel värld av hårtrassel.