An edgy, contemporary spin-off of the iconic drama Beverly Hills, 90210, the new 90210 looks at life through the eyes of Annie Wilson and her brother Dixon, whose first day at West Beverly Hills High School leaves no doubt they’re not in Kansas anymore.