Apnea
A Mediterranean island is rocked by a lack of fish and a series of suspicious deaths. These events coincide with the arrival of a beautiful, mysterious stranger, Théa (Laetitia Casta), who will throw the young Chloé (Noée Abita) into deep confusion. Women call the shots in this powerful and sensual mini-series that revisits the myth of the mermaid.