Bromance
Pi Ya Nuo (Megan Lai) was born a girl but destined to live as a boy for 25 years due to a fortuneteller's prediction that she would not survive childhood otherwise. Shy and aloof, she keeps her true identity hidden, which ironically makes her attractive to those around her. When she accidentally helps triad leader Du Zi Feng (Baron Chen) and his sister Du Zi Han (Mandy Tao), her life takes an unexpected turn. Zi Han falls in love with Ya Nuo, while Zi Feng becomes her "sworn brother" and closest friend. As her 26th birthday approaches, Ya Nuo faces uncertainty about her long-awaited return to her true gender and the challenges that come with it. This is a 2015 Taiwanese drama series directed by Chen Rong Hui.