Cyberpunk: Edgerunners
Let You Down
After a night of streaming illegal braindance, David wakes up to the reality of a rundown apartment, a broken washing machine and an overworked mother.
Like a Boy
With his newly enhanced body, David heads to the Academy seeking revenge on his bully; he meets a mysterious woman who wants to recruit him.
Surrounded by a group of rowdy edgerunners, David makes a plea to join their team; sinister forces plot to lure him back to Arasaka Academy.
Eager to learn the edgerunner ropes, David pesters Maine for another mission; instead, Maine instructs Lucy to train him.
David makes a clever suggestion as the team strategizes for their next mission; he soon learns that their target can't be underestimated.
Maine doesn't seem to be himself; the team races against time to extract vital information from the prisoner.