Donny!
“Donny!” is a soft-scripted comedic series that takes a satirical look at the media, wealth and modern romance through the eyes a fictionalized version of the real-life famed ad man, single dad and TV personality Donny Deutsch.
When Donny says something on his show that is misconstrued by the media for coming out, he finds himself swimming in positive attention and "Gay Perks."
When Donny exposes the Sexual Secrets of Married Men during sweeps week, the positive buzz he generates by preaching oversharing comes at a cost: his advice is breaking up couples everywhere.
After making a racially insensitive comment on his show, Donny tries to right the wrong by creating his own race initiative...to disastrous results.