Fresh Yoga with Katy Misson
This sophisticated and professional TV Series is a simple, easy and most of all a fun way to practice Yoga. Each episode is related and attached to our daily routine. Katy is a physiotherapist and a posturologist. Her knowledge of neurophysiology and bio-mechanics allows her to develop a unique style combining her medical background with the expression of yoga.