Internationally acclaimed yoga instructor Rodney Yee guides you through four beginner yoga practices, each with a different benefit. Learn correct form, and move through a variety of simple poses and sequences that will help increase flexibility, energize the body and calm the mind.
Rodney Yee walks you through the basic yoga poses in a slower-paced routine. This practice includes mountain, plank and cobra, and guides you through simple bends and twists.
Short on time? Rodney Yee STILL has you covered! Even if you only have 10 minutes, this short practice will give you the poses you need to have a well-rounded practice. Perfect for the yogi on the go!