Gåsmamman Gåsmamman
Sonja Ek lives a peaceful suburban life with her husband, Fredrik, and their three children. But everything changes when her husband is brutally murdered and Sonja is drawn into the criminal world to save her family. Based on the Dutch series Penoza.
Sonja Ek has a happy life and a loving relationship with her husband and three children. But one day everything changes, and in order to protect her children, Sonja is forced to cross the line into the criminal world. (Penoza/ Gåsmamman)
The family gather at the hospital. Stein is pressured for information about who shot one of Broman’s men while the police search the Ek family home.
Sonja is trying to find out who the Major is, and Stein is searching for the missing cocaine. Niklas, who has been arrested, wants Sonja to run the business in his absence.
Barry visits Stein to collect money, and when Stein has none left to give, Barry takes a painting instead. Sonja contacts Broman to hand over the money personally. No Time to Mourn (Gåsmamman) is based on Dutch series Penoza.
Sonja continues searching for the Major, and Niklas learns that Sonja has been seen with Broman. As Kattis convinces Sonja to celebrate Hanna’s birthday at Broman’s restaurant, she discovers her own painting on the wall.
Nina goes missing. Has she run away, or has she been kidnapped? Sonja tells Lukas about Stein, which leads Lukas to pay Stein a visit. Broman suspects Sonja knows the identity of the Major.