In Blossom
Pure love blooms in the sin-filled city of He Yang, between the universally despised female morgue laborer Yang Cai Wei (Ju Jing Yi) and a much-loved young man named Pan Yue (Liu Xue Yi). But tragedy strikes on their wedding night when Yang Cai Wei is killed – and suspicion falls on Pan Yue. However, Yang Cai Wei returns from the dead under the guise of the nefarious Shang Guan Zhi, hellbent on revenge. But she is soon sucked into crime-busting instead, with Pan Yue helping her crack cases. Will their newfound collaboration lead them to love once again – and will they learn the secret truth behind her previous death? This 2024 Chinese drama series was directed by Zhong Qing.