There's no denying that a solid grasp of arithmetic and prealgebra is essential in today's world. In Professor James A. Sellers' engaging series, learn all the key math topics you need to know. These 24 episodes, packed with helpful examples, practice problems, and guided walkthroughs, will help you finally grasp the all-important fundamentals of math in a way that truly sticks.