Partisan
A gated community tries to cover its tracks after discovering an infiltrator among them. But when a suspicious accident with connections to Jordnära occurs, a local police officer starts investigating.
Johnny Be Good
Johnny takes two teenage girls to join the peaceful gated community, Jordnära. On arrival, they are greeted by Kent, the manager. Next, Johnny gets introduced to his new job, and soon finds himself digging a grave.
Tinnitus
The girls get introduced to the community's gymnastics team. Nicole refuses to be a part of the team but finds another reason to stay in Jordnära. Johnny struggles with his assignment.
Johnny keeps digging deeper into Jordnära's dark secrets. His findings are alarming, and he tries to get outside help. But, unfortunately, Victor and Nicole are starting to get closer, which causes problems.
Johnny helps Kent with a delivery. However, suspicions about Johnny and his true agenda are starting to arise in the community. At the same time, Nicole wakes up to a whole new and frightening side of Jordnära.
Johnny's true identity has been revealed. Nicole manages to flee and now has to find her sister to escape. At the same time, Kent and Maud try to keep Jordnära peaceful and keep the community from collapsing.