Renta congelada
Ana and Fernando will have to share the same house with Delia and Federico due to an error in the rental agreement. They will live funny situations.
Un comienzo inesperado
Fernando and Ana arrive at their new home without imagining that Federico and Delia also own the property.
El reglamento
Fernando proposes to Federico and Delia to have rules of coexistence in the house. Federico refuses to follow the rules without imagining the consequences.
Federico poses as Delia through the social network to make Fernando fall in love. Ana devises a plan to get rid of Dalia and Federico.
Ana and Fernando accidentally break one of the windows of Federico's carver. Fernando and Federico decide to divide the house to try to get along, but things do not go as they expected.
Fernando's mother, Margara, comes to his house to spend a few days with him. Ana does not bear Margara and device a plan to get rid of her, but things are not going as she expected.
Fernando is furious when he sees that Ana does not pay attention to him. Federico takes Fernando to a table dance trying to make him break up with Ana.