Restaurant Takeover
Village Pizza
Village Pizzas charm is buried under Bernices junk obsession. Chef Corbin and designer Paula are on a mission: fix the menu, ditch the kitsch, and reclaim the restaurants eccentric flair.
Curry & Roti
Curry + Roti is at a crossroads: take-out or fine dining? Owners Rozanne and Mac must evolve fast, or their family legacy ends. Designers and chefs arrive to save the daybut can a 40-year-old restaurant find its soul before its too late?