Her Majesty
Set in a not quite real Spain, Her Majesty follows the day-to-day of Princess Pilar. Used to a lifestyle of jumping from one party to the next, Pilar will be forced to assume the role of Head of State practically overnight due to her father's complicated situation. Thankfully, she has Guillermo Salvatierra on her side, a fierce civil servant who will become her secretary and guard dog.