Space Force
The Launch
Leader of the newly created Space Force Gen. Mark Naird is pressured to launch a satellite despite dire warnings from scientists.
Save Epsilon 6!
With his satellite crippled, Gen. Naird must choose between a well-formulated scientific solution and a chimp-led rescue operation.
While Gen. Naird and Dr. Mallory brace themselves for a combative hearing on Capitol Hill, Erin gets to know Capt. Ali.
Armed with less-than-intimidating weapons, Gen. Naird leads Space Force soldiers in war games with their Air Force rivals.
Flying high after his war games win, Gen. Naird crashes back to earth when he learns there may be a spy in Space Force.