Sweat Inc.
In the new Spike reality-competition series Sweat Inc., hosted by Jillian Michaels, twenty-seven aspiring fitness entrepreneurs compete to prove they’ve developed the most groundbreaking and effective exercise program out there.
Jillian Michaels tests out three of the season's most unusual workouts, seeking out a program with mass appeal. A tight race between two of the entrepreneurs forces the judges to make their most emotional decision.