The Love Equations
Zhou Xiao (Liu Ren Yu), a literature student passionate about detective novels, meets Zhao Fan Zhou (Gong Jun), a serious forensic science major. Despite his cold demeanor, Fan Zhou is charmed by Zhou Xiao's bubbly personality, and they quickly become a couple. After eventually parting ways, fate unexpectedly reunites them, challenging them to pursue their dreams in both career and love. Adapted from the novel "Sailing Round and Round in Circles" by Zhao Qian Qian, this is a 2020 Chinese romantic drama directed by Xing Xiao.