The Sex Slave
As her first marriage was quickly dissolving, Carola meets Håkan, a schoolteacher who quickly sweeps her off her feet. But when Håkan starts exhibiting troubling behavior, the lines between consent and control become blurred.
After a police tip initiates the legal process, Carola begins to confront her former partner's abuse. Håkan maintains his innocence and claims he has evidence proving Carola's consent -- but who is telling the truth?