A knowledge of China’s majestic empire is essential for any understanding of its present. Discover what daily life was like for government bureaucrats, scholars, women of the court, soldiers, merchants, craftspeople, emperors, concubines, poets, farmers, and many others - all set against the backdrop of the richness, the diversity, the genius, and the splendor of imperial China.