Wild Brazil
A Dangerous World
Three charismatic animal families, capuchin monkeys, giant otters and coatis, strive to raise their families against a backdrop of extraordinary landscapes and huge extremes of weather - a beautiful yet dangerous world full of jaguars and caiman.