Jamie's Quick & Easy Food
Jamie Oliver showcases the ultimate set of go-to recipes for quick and easy-to-remember cooking. These stress-free recipes are perfect for people on the go, or those who are busy with work but don't want to sacrifice taste.
Jamie cooks high-speed ginger shakin' beef, crispy squid and smashed avocado, pork and mash gratin, easy rustic gnocchi, and frozen banoffee cheesecake.
Jamie shows how to prepare a delicious pork burger, rustic gnocchi, sticky mango prawns, and frozen banoffee cheesecake.