Big Dragon The Series
Yai (Mondop Heamtan) harbors a grudge against fellow student Mangkorn (Panuwat Sopradit), who stole his spotlight during a college video shoot. Intent on plotting Mangkorn’s downfall, Yai's plans take an unexpected turn when they end up getting drunk and sharing a wild night together. Determined to put the incident behind him, Yai focuses on renovating his family’s bar. However, the architect he hires for the project is none other than Mangkorn. Will their simmering rivalry give way to romance, or will Yai's desire for revenge prevail? This 2022 Thai BL drama series was directed by Puwadon Naosopa.