Blue Collar
Blue Collar is a hard-hats-on, sleeves-rolled-up series that throws Canadian star Dan Petronijevic into jobs he has no business doing.
What a Ride! - Albion Amusements
Dan joins the crew of a family-run traveling amusement park and transforms an empty parking lot into midway magic in just 24 hours.
Crushin’ It! - Miller’s Auto Recycling
In the world of auto recycling, precision and grit turn wrecks into cash – but will Dan have the last word at the crusher?
When Dan joins a sanitation squad pumping septic tanks and cleaning porta-potties, he discovers some heroes wear rubber gloves.
Dan joins a multi‑generational, high‑tech dairy farm where he takes orders from some pint‑sized farm kids.