Pompidou
Lottery
Pompidou thinks he's won the lottery, but Hove's the real winner. A transformation in Hove leaves poor Pompidou bereft, but he won't let that last long.
It's Valentine's Day, and Pompidou wants a date. A chance meeting with a lady from a dating agency means his wish might just come true, but Pompidou's idea of romance isn't to everyone's tastes.
It's cold. The electric heater in the caravan is bust and the repairman won't come to fix it. The only thing left to do is go on holiday, but with no money Pompidou and Hove must get creative.