Radio Enfer
After a dispute, Carl, the head of Radio Enfer must hire a new staff among the school's student body.
Jocelyne invites Benoit Gariépie, a juvenile delinquent into Radio Enfer in the hopes of helping his rehabilitation.
Jean-Lou is running to be the first cycle's school president against Amélie, a member of the school newspaper.