Titanic: Blood and Steel
American metallurgist Dr. Mark Muir is hired to work on the construction of the world's largest ocean liner, the RMS Titanic; Mark learns the city of Belfast is divided by religious and social lines.
Mark's work draws him closer to Sofia; Sofia's father encourages Andrea to fight for her love; chaos erupts when the army is sent in to break up a peaceful march.