Regista Akiyo Ohashi
An evil organization destroys everything in its path, led by Mira, one of the king’s trusted lieutenants. Byakuya Mimori, a magical girl, tries to stop them. When Mira confronts her, it’s love at first sight. What will become of their forbidden romance?