The Wire Hard Cases
S2, A4: Sobotka draagt Nick op de gestolen waar terug te brengen. Bunk wil Omar opsporen als centrale getuige van een schietpartij. Daniels leidt het onderzoek naar Sobotka. McNulty wil een nieuw begin met zijn vervreemde vrouw.