S3, A17: De 118 haasten zich om een klein meisje in een losgekomen luchtballon te redden en ze helpen bij een stroomstoring in de stad, die veroorzaakt wordt door een gekaapte hoogwerker. Athena doet ondertussen onderzoek naar de serieverkrachter en dit brengt haar leven in gevaar.