Het grote motoravontuur gaat verder in dit derde hoofdstuk van de Long Way-serie, waarin Ewan McGregor en Charley Boorman prachtige landschappen doorkruisen tijdens hun tocht door Zuid- en Centraal-Amerika op nieuwe elektrische Harley-Davidsons.