100 Days Wild
Wildvreemden reizen af naar Alaska om samen een nieuwe gemeenschap te bouwen in het wild, met maar 100 dagen om zich voor te bereiden op de komende winter.
Andrew en Gerrid voeren een race tegen de klok om de eland naar het basiskamp te transporteren. En de hele gemeenschap steekt de handen uit de mouwen voor de bouw van een goahti.
Oliver weigert te helpen met het bereiden van de vis, dus Andrew en Jennifer geven de anderen de taak om hem te dwingen. Een plotselinge temperatuurdaling kapt de berenjacht van Adam en Evan af. De winter komt eraan, maar de groep is nog lang niet klaar.