12 Apen
Cole gaat naar het Haïti van 2014, toen daar een uitbraak een tragedie veroorzaakte in het leven van Dr. Railly.
Een bende huurmoordenaars die op Cole en Ramse jaagt, bedreigt de missie om het verleden te redden.
Cole keert om tragische reden terug naar 2043 en zet zijn toekomst op het spel om Dr. Railly te redden.