Acapulco
In 1984 komt de droom van Maximo Gallardo uit: hij krijgt een prachtige baan in Las Colinas, het mooiste resort van Acapulco. Maar al snel beseft hij dat daar werken veel ingewikkelder is dan hij zich ooit had kunnen voorstellen.