Building Outside the Lines
De innovatieve bouwer Jared “Cappie” Capp tovert samen met zijn tienerdochter onverwachte voorwerpen om tot prachtig vormgegeven bouwwerken.
Cappie en Alex transformeren een oude scheepscontainer in een unieke sauna. En een verzoek van een leraar leidt tot een op maat gemaakte vuurplaats.
Een bijenhoudersgezin vraagt Cappie en Alex om een stijlvolle oase te maken. Ze transformeren een grote cementmolen tot de ultieme 'bijenbungalow'.