Fallen
Siri Broman is een detective-inspecteur uit Stockholm die midden in haar leven een persoonlijke tragedie ervaart. Ze maakt het uit en verhuist naar Ystad, waar ze een baan krijgt als hoofd van de Cold Case Squad in Malmö.