Hung
Jaren geleden, als student aan Detroits West Lakefield High School, was Ray Drecker atletisch, populair en voorbestemd voor succes. Nu is hij leraar aan West Lakefield en coach van het basketbalteam, onderbetaald, onverzekerd en verbitterd.
West Lakefield-studenten kiezen coach Ray als de begunstigde van hun inzamelingsactie, maar Ray ziet hun augurkenpotdonatie als een beschamende metafoor voor zijn neerwaartse spiraal. Toch is alles nog niet verloren.
Tanya neemt het Jemma kwalijk dat ze haar service omzeilt en rechtstreeks afspraakjes maakt met Ray. Jessica confronteert Ronnie met hun financiën en ontdekt dat alles misschien niet zo erg is als hij doet voorkomen. Ray geeft een peptalk.