Knife Edge: Chasing Michelin Stars
Ervaar de opwindende hoogtepunten en peilloze dieptepunten, terwijl 's werelds beste chefs de ultieme bekroning najagen: een Michelinster. Deze anonieme inspecteurs hebben hun mysterieuze werkwijze nog nooit met iemand gedeeld. Tot nu.