Leopard Skin
Een bende vlucht van een mislukte juwelenroof en moet onderduiken in een strandhuis waar twee vrouwen afgezonderd wonen. Hun wereld verandert in een web van geheimen, leugens en verlangen.
Alba en haar ex-mans vriendin Batty bereiden de komst van gasten voor als criminelen hun huis binnenstormen na een mislukte roof; Ze kunnen het niet afzeggen en het wordt een vreemde avond.
Al je vragen beantwoord
De spanning stijgt als Malone precies voorspelt hoe iedereen elkaar wil gaan bedriegen; Alba's voormalige huishoudster komt zomaar langs.
Alba moet nog steeds bekomen van het bedrog van haar overleden man; Terwijl ze nog herstellende is, vertelt Inocencia Alba een geheim waardoor ze wraak kan nemen op Batty.
De criminelen ontdekken belangrijke informatie over de overval waardoor ze beseffen dat ze bedrogen zijn door de man die ze had ingehuurd; Als Maru en Batty vluchten, twijfelt een van hen.
Alba's uit de hand lopende spelletjes laten haar beseffen dat ze iemand is geworden wie ze niet herkent; Als ze gevaarlijk extreem wordt, ontwikkelt Alba nieuwe gevoelens voor Batty.
Batty onthult de waarheid over haar misdaad, maar wil Alba geen medeplichtige maken, de criminelen komen met een nieuwe deal en passen hun plan aan; Max, Maru's vriendje, komt haar zoeken.