Let the Right One In
Mark vraagt Zeke om hulp, Claire loopt tegen een obstakel aan en Naomi doet een vreselijke ontdekking.
Mark, Naomi en Ellie maken plannen voor Isaiahs verjaardag en Claire en Matthew groeien naar elkaar toe.