Loren & Alexei: After the 90 Days
Loren en Alex bereiden zich voor op de komst van hun tweede kind, maar naast de blijdschap zijn er ook zorgen. En Loren krijgt te horen dat Alex zonder haar naar Israël gaat.
Alex gaat voor het eerst in twee jaar terug naar Israël, zonder de zwangere Loren. Ondertussen heeft Loren het moeilijk tijdens haar eerste nacht alleen met Shai.
Op zijn laatste dag in Israël onthult Alex zijn plan om zijn ouders mee te nemen naar de VS. Ondertussen probeert Loren nieuwe vrienden te maken bij een moeder-en-kindcursus.
Terwijl Alex met Shai naar zwemles gaat, krijgt Loren verontrustend nieuws van haar arts. Om haar gedachten af te leiden van het nieuws gaat ze samen met haar moeder winkelen.
Loren en Alexei kiezen voor een babymoon-arrangement in de buurt. En ze proberen te bedenken hoe ze Lorens ouders moeten vertellen dat ze naar een andere staat willen verhuizen.
Loren maakt een afspraak bij een medium om antwoorden te krijgen over haar zwangerschap. En ze haalt Alexei over om samen met haar doula-kandidaten te interviewen.