Manchild
Herontmoeting
Aldo's manager Ivette biedt hem de kans op een reünie met zijn boyband Uranium 21. Dr. Regina dringt er daarom op aan om deze belangrijke beslissing te nemen die zijn leven kan veranderen.
Tony kan maar moeilijk accepteren dat hij vader is en dubt over de vraag of hij een gezin moet stichten. Hij roept de hulp in van Aldo en Víctor wanneer hij besluit zijn dochter Esmeralda op te zoeken.
Roberto heeft het zwaar omdat zijn ex-vriend Giovani met het vreselijk nieuws komt dat hij gaat trouwen. Het ergste is echter dat Roberto instemt om getuige te zijn en zelfs zal betalen voor het eten en de locatie.
De stress loopt hoog op voor dr. Regina en ze belandt in een depressie. Hoewel haar 'volwassen kinderen' haar komen opzoeken, weigert ze hen therapie te geven.
Dr. Regina bekent aan Andrés, Víctor, Tony, Roberto en Aldo dat ze hen gebruikte voor haar boek genaamd 'Volwassen kind'.