Een complotthriller over een van de bekendste, maar onbevattelijkste misdaden ooit. Dit is het ongelooflijke verhaal over de jacht op John Wilkes Booth na de moord op Abraham Lincoln, dat zich afspeelt terwijl het lot van het land op het spel staat.