Marshals: A Yellowstone Story
Met de Yellowstone Ranch achter zich sluit Kayce Dutton zich aan bij de US Marshals en gebruikt zijn vaardigheden als cowboy en Navy SEAL om in Montana gerechtigheid te brengen.