The Enemy Within
FBI-agent Will Keaton roept de hulp in van de meest beruchte verrader in de Amerikaanse geschiedenis, Erica Shepherd, om een gevaarlijke spion op te sporen.
Black Bear
Keaton schakelt Shepherd in om waardevolle informatie terug te halen die Tal ten val kan brengen.