The Shield
Vic setter en basketballspiller i fengsel for å påvirke resultatet i en kommende kamp. Dutch og Claudette fanger en selvopptatt voldtektsmann som prøver å gjøre så mange kvinner gravide som mulig.
Teorien til Dutch om at en seriemorder jakter på prostituerte viser seg å stemme, og han overtaler Aceveda til å sette i gang en jakt før morderen slår til igjen. Julien bestemmer seg for å felle Vic for å stjele narkotika.