Raymond & Ray
Halvbröderna Raymond och Ray har ingen kontakt med sin far, och upptäcker vid hans död att en sista önskan var för de två att tillsammans gräva hans grav. Vid mötet processerar de vilka de blivit som män på grund av vem fadern var, men även trots vem han var.