An Inspector Calls
England, 1912. Den välbärgade familjen Birling har samlats till fest när en polis knackar på och vill tala med dem om en lokal ung kvinnas självmord. Brittiskt kriminaldrama efter J.B. Priestleys klassiska pjäs.