Blue Bayou
En koreansk adopterad man som är uppvuxen i Louisiana kämpar för att skapa ett bättre liv för sin familj, men tvingas konfrontera spöken från sitt förflutna när han får veta att han kan bli deporterad från det enda land som någonsin varit hans hem.