Dímelo Bajito
Kamila har allt under kontroll: sina studier, sitt sociala liv, sin image… Allt utom den oväntade återkomsten av hennes grannar, de gåtfulla bröderna Di Bianco, efter sju års frånvaro. Thiago stal hennes första kyss och Taylor var hennes bästa vän, men hur ska det nu bli? Kan de tre övervinna det förflutna som binder dem samman? Eller kommer allt att explodera i tusen bitar igen?